Veelgestelde vragen

FAQ

  • Hoe maak ik een account aan?

Nieuwe klant? U kunt rechtsboven op "account aanvragen" klikken en uw gegevens invullen. U ontvangt na goedkeuring een mail met het bericht dat u kunt bestellen.

  • Welk nummer kan ik bellen als mijn account nog niet geactiveerd is?

U kunt ons bellen op +31 (0) 10-2229600, u kunt ons ook mailen op: info@pirox.nl

  •  Wachtwoord vergeten?
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door op "wachtwoord vergeten" te klikken onder het inlog veld. Ook kunt u op deze link klikken.
  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
U kunt uw gegevens makkelijk aanpassen in "mijn account".
  • Product niet zichtbaar?
"Geen producten gevonden voor deze selectie." Betekent dat de producten (tijdelijk) niet op voorraad zijn.
  • Wij kunnen geen garanties geven op inkoop/verkoop prijzen doormiddel van menselijke typfouten of andere miscommunicatie

Copyright Pirox B.V. 2020